A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Горбівський заклад дошкільної освіти "Пролісок" Острицької сільської ради Чернівецького району Чернівецької області

звіт керівника Роман Н.М. за 2021-2022н.р.

Дата: 11.10.2023 13:51
Кількість переглядів: 9

ЗВІТ Директора ЗДО «Пролісок»»Роман Надії Миколаївни з питань статутної діяльності за 2021-2022н.р. На виконання Закону України «Про дошкільну освіту», «Положення про заклад дошкільної освіти» сьогодні я маю можливість звітувати перед Вами, як керівник закладу дошкільної освіти «Пролісок». Відповідно до законодавства я здійснюю загальне керівництво і контроль за діяльністю закладу, дію від імені закладу, представляю його в державних та інших органах, установах і організаціях. У поточному навчальному році мої управлінські рішення та дії, як керівника закладу були спрямовані головним чином на: - якісну реалізацію завдань дошкільної освіти - контроль за відповідністю застосованих форм, методів і засобів розвитку, виховання й навчання дітей в нашому закладі; - формування мережі, комплектування груп відповідно до запиту батьків; - дотримання санітарно-гігієнічних, протиєпідемічних, протипожежних норм і правил техніки безпеки, вимог безпечної життєдіяльності дітей і працівників; - підтримку ініціатив, як з боку батьків так і з боку працівників закладу щодо вдосконалення освітнього процесу; - виконання річних завдань; - організація дистанційної роботи; - складання бюджетного запиту на рік; - організацію роботи щодо охоплення навчанням дітей 5 річного віку; Заклад дошкільної освіти «Пролісок» Острицької сільської ради заснований 1972 році. Заклад розрахований на 100 місць, у 2021/2022 н.р. його відвідували 116 дітей, які укомплектовані в 6 груп. Групи комплектуються за віковими ознаками. Зарахування дітей до закладу здійснюється на підставі заяв батьків, медичної довідки про стан здоров’я дитини, свідоцтва про народження дитини. Заклад працює за п’ятиденним робочим тижнем, режим роботи – з 8:00 до 18:30 год, група короткотривалого перебування “Джмелики” з 08-00 до 13-00 (понеділок, скреда та п'ятниця). Проблемою над якою працював заклад є створення безпечних умов для педагогічного колективу та дошкільнят під час освітньої діяльності в умовах карантину та в умовах воєнного стану. У 2021/2022 н.р. колектив закладу працював над вирішенням наступних завдань: 1.Охоплення 100% п’ятирічок. Ведення обліку дітей дошкільного віку. 2.Реалізація прав дітей на безпечне перебування в закладі з урахуванням недопущення булінгу серед учасників освітнього процесу. 3.Організація доступності для дітей з ОП. 4.Вивчення стану екологічного виховання дітей дошкільної освіти як запорука їх здорового майбутнього. Кадрове забезпечення закладу. ЗДО «Пролісок» повністю укомплектований педагогічними кадрами та повністю обслуговуючим персоналом. В закладі працюють 27 працівників, з них – 12 педагогів, 3 з яких мають вищу категорію, 1 педагог – І категорію, 2 педагога –звання вихователь-методист та 6 педагогів - категорію «спеціаліст». В штаті є вихователь-методист, асистент вихователя, вчитель-логопед, музичний керівник, медична сестра та вихователі. Відповідно до графіку курсової перепідготовки за накопичувальною системою у 2021/2022 н.р. підвищили свою фахову майстерність всі 12 педагогів, за дистанційною формою при ІППОЧО м. Чернівці. Було проатестовано 5 педагогів: Роман Н.М.-директор, на відповідність займаній посаді, Ястремська Д.І.-вихователь ІІ старшої групи “Співучи косарики” - на підтвердження раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст”, Чорней М.Х.-вихователя ІІ старшої групи «Співучи косарики»- на підтвердження раніше присвоєного звання «вихователь-методист», Минзату С.А.-вихователя молодшої групи “Веселка” на присвоєння категорії «спеціаліст», та Анкуца О.В.-вихователя середньої групи “Ромашка” на присвоєння категорії “спеціаліст вищої категорії”. У 2021/2022 н. р., відповідно до плану роботи було проведено 4 засідання педагогічної ради. Найактуальнішими питаннями були такі: “Аналіз результатів роботи за минулий рік та основні завдання педагогічного колективу на 2021-2022н.р.”; “Затвердження Освітньої програми, Стратегії розвитку, Алгоритму роботи під час карантину”; “Стан екологічного виховання дітей дошкільного віку”; “Ігрова діяльність”; “Тиждень безпеки дитини”; “Організація харчування”; “Робота інклюзивної групи” . В минулому навчальному році в закладі було проведено: комплексні перевірки, тематичні вивчення, оперативні та порівняльні перевірки. Висновки перевірок позитивні. Документація ведеться відповідно «Інструкції з діловодства у дошкільних навчальних закладах» всі документи зберігаються у певному місці, ведуться чітко, охайно, державною мовою, з дотриманням єдиних вимог до форми і стилю їх оформлення. Зібрано та систематизовано нормативно-правові документи щодо діяльності закладу. Організація освітнього процесу. Освітній процес у нашому закладі здійснюється відповідно «Освітньої програми закладу», «Стратегії розвитку ЗДО «Пролісок» на 2021-2027р.р», до програми розвитку дитини дошкільного віку «Дитина» та програмою для дітей з ОП «Розквіт» в інклюзивній групі. Розвивальний простір закладу побудований згідно програмно-методичних вимог. Кожна вікова група поділена на розвивальні ігрові осередки. Так як наш заклад працює в художньо-естетичному напрямку, театралізована діяльність посідала належне місце серед інших видів діяльності: інсценування народних казок, проведення свят з елементами інсценізації, ігри-драматизації, розваги, настільні , пальчикові, тіньові театри. Дистанційне навчання в закладі яке тривало 9 тижнів на протязі навчального року (2 тижні восени та 7 тижні весною) через несприятливу епідемічну ситуацію та через веденням воєнного стану на території України пройшла на задовільному рівні. Педагогічний колектив розробили індивідуальні плани роботи та через сервіс VIBER та сторінці закладу у фейсбук була проведена освітня діяльність відповідно вимог програми, були надані рекомендації батькам щодо дотримання вимог правил безпеки під час воєнного стану, на сайті закладу було розміщено наступні рекомендації. Дітки які навчались дистанційно із задоволенням демонстрували свої роботи і свої знання. Всі світлини та відео були висвітлені на сторінці садочка у фейсбук. Адміністрація закладу приділяло значну увагу забезпеченню безпечних та нешкідливих умов виховання дітей. Контроль з охорони праці та безпеки життєдіяльності в ЗДО у 2021/2022 н.р. мав комплексний характер і вчасно здійснювався адміністрацією. Протягом року зареєстрованих випадків виробничого травматизму серед дітей та працівників не було, але було два випадки травматизму невиробничого характеру серед вихованців старших груп. Значна увага приділяється питанню екологічному вихованню та безпеки життєдіяльності дітей. Робота в цьому напрямку здійснювалася згідно вимог Базового компоненту дошкільної освіти, було проведено «Тиждень безпеки життєдіяльності дитини», «Місячник з охорони праці» та «Тиждень дорожнього руху» у першому півріччі. У другому півріччі через впровадження воєнного стану в закладі оголошено простій, тому для батьків дітей підготовлено лише рекомендації щодо впровадження освітньої діяльності вдома та онлайн зустрічі з дітьми. Соціальний захист та медичне обслуговування. Одним із пріоритетних напрямків в нашому закладі є забезпечення соціального захисту, збереження і зміцнення здоров’я дітей та працівників. У закладі здійснюється соціальний захист працівників. Між адміністрацією і трудовим колективом закладу складений Колективний договір. Цей договір є нормативним актом, на підставі якого здійснюється регулювання соціально-економічних, виробничих і трудових відносин. Зобов’язання адміністрації, передбачені колективним договором, ретельно виконуються. У 2021/2022 н.р. вчасно виплачувалася заробітна плата і аванс. Робота з забезпеченням безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу здійснюються згідно з нормативною базою та заходів безпеки праці. В наявності всі Журнали реєстрації інструктажів з питань охорони праці, які ведуться своєчасно. Це питання знаходиться на постійному контролі і заслуховується на нарадах при директорові та батьківських зборах. Традиційно з 01 червня по 31 серпня заклад дошкільної освіти переводиться на літньо – оздоровчий режим роботи. Але нажаль цього року садочок влітку не працюватиме через оголошення простою через введенням воєнного стану на території України , але ведеться просвітницька робота з працівниками, батьками та дітьми щодо запобігання травматизму вдома, щодо дотриманя правил при оголошення повітряно тривоги та недопущення поширенню інфекції під час літнього періоду, через сервіс VIBER та через сторінку закладу у фейсбук. Організація харчування. Організація харчування в ЗДО «Пролісок» проводиться відповідно до Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про охорону дитинства» та ігштх нормативних актів. В закладі проводилась постійна планомірна робота щодо організації харчування дітей. Здійснювався постійний контроль за роботою з організації харчування. За результатами контролю видано відповідні накази. Для правильної організації раціонального харчування дітей на основі перспективного чотирьохтижневого меню та з урахуванням наявності продуктів складалось щоденне меню. Проводився аналіз виконання норм харчування 1 раз на 10 днів. Регулярно проводилось зняття проб готової їжі, відбирались добові проби, велась вся необхідна документація щодо організації харчування дітей. Здійснювався суворий контроль за умовами зберігання, дотриманням строків реалізації продуктів харчування та технологією приготування їжі. Завгосп Григоре О.В. забезпечувала оптимальний та різноманітний набір продуктів харчування у заклад. Адміністрація закладу тримає на контролі організацію раціонального харчування в закладі. Результати контролю обговорюються на педагогічній раді №3 від 28.01.2022р. обговорюються питання щодо покращення роботи з цього питання. Організація роботи з батьками. В закладі проводяться загальні та групові батьківські збори. Педагоги, вчитель-логопед, вихователь-методист, медична сестра, муз.керівник, знайомлять батьків з проблемами кожного вікового періоду, відповідають на найактуальніші запитання щодо виховання та навчання дошкільників саме в родині..За минулий рік скарг на роботу колективу до адміністрації ЗДО, до гуманітарного відділу- освіти культури,молоді та спорту не надходило. Матеріально-технічна база. ЗДО «Пролісок» – є комунальний заклад, тому матеріальне та фінансове забезпечення гарантує місцевий бюджет. Завдання адміністрації полягає у оптимальному його прогнозуванні, плануванні та цільовому використанні. Формується наш кошторис із фінансових асигнувань, що надходять із: - місцевого бюджету; - благодійних та спонсорських надходжень. Питання господарської роботи є найскладнішим у роботі керівника, так як на вирішення його потрібні кошти. Всі кошти спрямовуються на забезпечення життєдіяльності закладу (тобто, на створенні комфортних умов для перебування дітей в садочку). Загальний стан території відповідає санітарно-гігієнічним нормам. На території закладу функціонує 5 ігрових майданчиків. Їх оснащення теж відповідає санітарно-гігієнічним, педагогічним та естетичним нормам, безпечне для дітей. Ігрові майданчики забезпечені пісочницями, лавами, драбинками для лазіння, гойдалками, каруселями. Обладнання перевіряється на безпеку. Територія закладу озеленена. Цього нелегкого року окрім забеспечення всім необхідним для функціонування садочкаа з боку Острицької ради наш заклад отримав також спонсорську допомогу з боку представників з Румунії за сприянням старости села Паламаріу Соріни Костянтинівни у вигляді: - Пральної машини (10кг), електром`ясорубки, електрочайника, пательні, ковдри літні та зимні, подушки, наволочки та багато канцелярії для навчання дітей. Також з боку підприємця Аміхалакіоає Дмитра в закладі облаштовано душову кабіну.

« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора