A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Горбівський заклад дошкільної освіти "Пролісок" Острицької сільської ради Чернівецького району Чернівецької області

звіт керівника Роман Н.М. за 2022-2023н.р.

Дата: 11.10.2023 13:44
Кількість переглядів: 12

ЗВІТ ДИРЕКТОРА ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ “ПРОЛІСОК” РОМАН НАДІЇ МИКОЛАЇВНИ ПО ПІДСУМКАМ РОБОТИ ЗА 2022- 2023 НАВЧАЛЬНИЙ РІК ПЕРЕД ПЕДАГОГІЧНИМ КОЛЕКТИВОМ ТА ГРОМАДСЬКІСТЮ 1.Загальна характеристика Горбівський заклад дошкільної освіти “Пролісок” Острицької сільської ради Чернівецького району Чернівецької області (далі – ЗДО) для дітей віком від трьох до шести (семи) років, забезпечує розвиток, виховання і навчання дітей відповідно до вимог Базового компонента дошкільної освіти. Юридична адреса закладу дошкільної освіти: 60522 вул. Шкільна 2-А с. Горбова, Чернівецький район, Чернівецька область . ЗДО “Пролісок” у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», Положенням про заклад дошкільної освіти затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 12 березня 2003р. №305 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 27 січня 2021р. №86) Статутом закладу дошкільної освіти “Пролісок” Острицької сільської ради Чернівецької області Чернівецького району та іншими нормативно-правовими актами. Зміст освіти реалізується за освітньою програмою «Дитина». Засновником і власником закладу дошкільної освіти “Пролісок” є Острицька сільська рада. Органом управління ЗДО “Пролісок” є відділ освіти, культури, молоді та спорту Острицької сільської ради. Орган управління здійснює фінансування ЗДО “Пролісок”, його матеріально-технічне забезпечення, надає необхідні обладнання і матеріали, інженерні комунікації, організовує ремонт приміщень, їх господарське обслуговування, харчування та медичне обслуговування дітей. Згідно нормативів, санітарно-гігієнічних вимог приміщення ЗДО мають частково сучасний інтер’єр, забезпечені меблями та ігровим обладнанням. Постійно працювали кабінети: медичний, логопедичний та методичний, всі технологічні та побутові приміщення. Розвивальне середовище ЗДО “Пролісок” організовано з урахуванням інтересів дітей і відповідає їх віковим особливостям, санітарним, функціональним та естетичним вимогам. Заклад має укриття для учасників освітнього процесу. ЗДО “Пролісок” працював за п’ятиденним робочим тижнем Вихідні дні: субота, неділя. Режим роботи ЗДО: 08:00 – 18:30. Режим перебування дітей в ЗДО: 5 груп – 10,5 годин (з 08:00 – 18:30), 1 група – 5 годин (з 08:00 – 13:00) понеділок, середа та п'ятниця. 2. Склад вихованців Проектна потужність ЗДО “Пролісок”- 100 місць, загальна площа приміщень — 400 м², розрахований на 6 вікових груп. Групи комплектувались переважно у серпні-вересні. Зарахування дітей в ЗДО здійснювалось директором протягом календарного року на підставі: - заяви батьків або осіб, які їх замінюють; - свідоцтва про народження дитини; - довідки дільничного лікаря про стан здоров’я дитини та епідеміологічне оточення; - довідки про щеплення. Переведення дітей з однієї вікової групи до іншої, формування новостворених груп здійснювалось наприкінці навчального року (серпень). У 2022-2023 навчальному році фактично функціонувало 6 груп загального розвитку дітей з румунською мовою навчання: одна група для дітей віком від 3-х до 4-х років; дві групи для дітей віком від 4-х до 5-х років; три групи для дітей віком від 5-ти до 6-ти років. Загальна кількість вихованців 108 осіб. Діючи групи укомплектовані за віковими показниками. Складено соціальний паспорт ЗДО “Пролісок” на 2022 – 2023 навчальний рік № Категорії дітей Кількість 1 Діти під опікою 1 2 Кількість багатодітних сімей 34 3 Кількість дітей з неповних сімей 11 4 Діти із сімей які опинились в складних життєвих обставинах 6 5 Малозабезпечені 10 6 Діти із числа сімей учасників бойових дій 2 7 Переселенці 2 3. Кадрове забезпечення: Освітній процес у Горбівському ЗДО “Пролісок” здійснюють 23 працівників: 12 молодшого персоналу, 11 педагогів, у тому числі: директор— 1; вихователь – методист-1; вчитель-логопед– 1; музичний керівник – 1; вихователів – 7. Показники розподілу педагогічних працівників по ЗДО “Пролісок” за стажем роботи та кваліфікаційними категоріями 1. За стажем: Кількість/відсоток до 3 років 0 3-10 років 2/18% 11-20 років 2/18% більше 20 років 7/64% 2. За кваліфікаційними категоріями Спеціаліст вищої категорії 4/36% Спеціаліст першої категорії 0 Спеціаліст другої категорії 1/9% Спеціаліст 4/36% Педагогічне звання “вихователь-методист” 2/18% Показники розподілу педагогічних працівників за віком до 30 років 1/9% 31- 40 років 4/36% 41-50 років 0 51-55 років 0 більше 56 років 6/55% Освітній рівень Вища освіта 6/54% Неповна вища 0 спеціальна 5/46% Одним із завдань, направлених на розвиток ЗДО “Пролісок” є підвищення якості освітнього процесу та підвищення потенціалу педагогів. Отже протягом минулих років педагоги ЗДО систематично проходили курси підвищення кваліфікації за накопичувальною системою та чергову атестацію. У звітному році, відповідно до чинного Положення про атестацію, згідно з графіком двоє педагогічних працівника пройшли атестацію: Роман Надія Миколаївна атестована на присвоєння “вищої кваліфікаційної категорії” та Піндіряк Анастасія Георгіївна атестована на присвоєння “ ІІ кваліфікаційної категорії”. Адміністрація створювала оптимальні умови постійного професійного зростання педагогів, розвитку їх творчого потенціалу, вміння аналізувати, оцінювати свою діяльність шляхом проведення у ЗДО теоретичних семінарів, семінарів практикумів, колективних переглядів, педагогічних рад, організації роботи щодо самоосвіти педагогів, вивчення перспективного педагогічного досвіду, відвідування педагогами заходів проведені професійною спільнотою вихователів Острицької ТГ. Адміністрація закладу створює працівникам всі умови для плідної роботи. В цілому робота колективу ЗДО “Пролісок” відмічається стабільністю та позитивною результативністю. 4. Пріоритетні напрями діяльності Педагогічний колектив ЗДО “Пролісок” втілює у життя державну політику в галузі освіти. Проблемою над якою працює ЗДО “Пролісок”: “Компетентнісний підхід до формування всебічно розвиненої особистості дошкільника в умовах сьогодення”. Основним напрямком роботи закладу дошкільної освіти є художньо-естетичний. Завдання колективу на 2022-2023 навчальний рік були: 1. Продовжити роботу зі збереження життя та здоров’я всіх учасників освітнього процесу, створення безпечних умов в ЗДО. 2. Продовжити роботу з охопленням дітей 5 річного віку дошкільною освітою. 3. Провести роботу щодо формування світогляду дошкільників засобами художнього слова через інтеграцію завдань мовленнєвого, пізнавального, художньо-естетичного розвитку. 4.Провести роботу з утвердження в свідомості дошкільників патріотичних цінностей, переконань і поваги до культурного та історичного минулого України. 5. Створення ВСЗЯО. Поставленні завдання виконані. з батьківським загалом: - продовження формування тісного взаємозв'язку із сім'єю, вивчення особливостей спілкування в сім'ях з метою здійснення диференційного підходу до кожного вихованця; - проведення родинних свят, батьківських зборів; -особистісна діагностика дітей, індивідуальне консультування батьків з метою вирішення труднощів і проблем розвитку дітей. у сфері матеріально-технічного і навчально-матеріального забезпечення освітньої діяльності: 1. Проводилися педради, семінари (теоретичні, практикуми), відкриті заняття, індивідуальні та групові консультації, анкетування педагогів та батьків, свята, ігри-драматизації роботу яких спрямовано на успішне вирішення річних завдань та питань урахування індивідуальних особливостей вихованців; 2. Організовувалась робота щодо покращання матеріально-технічної бази закладу. 3. Робота з організації освітнього процесу носила науково-методичний і пошуковий характер та була побудована на діагностичній основі 5. Управлінська діяльність керівника ЗДО “Пролісок” Безпосереднє керівництво ЗДО “Пролісок” здійснює директор. До складу органів самоуправління закладу дошкільної освіти входять: батьківські комітети груп; профспілковий комітет; загальні збори батьків та членів трудового колективу. Постійно діючий колегіальний орган закладу дошкільної освіти є педагогічна рада, яка підпорядковується загально-педагогічним вимогам: колегіальності, гласності, демократичності, систематичності, наступності, перспективності. До складу педагогічної ради входять: директор, педагогічні працівники, медична сестра. Головою педагогічної ради є директор закладу дошкільної освіти. В залежності від питань, що розглядаються на педагогічній раді, на засідання запрошуються вчителі початкової ланки. Педагогічні ради 2022-2023н.р. І. Тема: «Завдання педагогічного колективу щодо підвищення якості освітнього процесу у 2022-2023 навчальному році». (серпень 2022р.) ІІ. Тема: Збереження життя та здоров’я всіх учасників освітнього процесу, створення безпечних умов в ЗДО. (листопад 2022р.) ІІІ. Тема: Актуальні проблеми патріотичного виховання дошкільників. (лютий 2023р.) ІV. Тема: «Побудова внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладі» (березень-2023р.) V. Тема: «Аналіз стану освітньої роботи з дітьми за 2022-2023 навчальний рік». (травень 2023р.) Важливою функцією управління закладом дошкільної освіти є контроль. В ЗДО “Пролісок” забезпечено комплексну систему контролю. Здійснюється контроль у вигляді вивчення документації, перегляді різних форм освітньої роботи, анкетуванні, проведення експертної оцінки розвитку вихованців старших груп, проведенні співбесід з педагогами тощо. Напрями контролю відображаються у річному плані роботи закладу. Впродовж навчального року використовуються наступні види контролю: комплексний, тематичний, оперативний, оперативно-оглядовий, епізодичний, попереджувальний, наступний. За результатами контролю оформлюються: протоколи, довідки, акти, інформації в яких визначаються позитивні та негативні результати контролю, надаються рекомендації, контролюється їх виконання. Аналіз результатів контролю оприлюднюється на засіданнях педагогічної ради. Контролем охоплені усі аспекти роботи в ЗДО. Директор чітко розподіляє обов’язки між керівником та його помічниками, з’ясовує коло питань, що контролює тільки директор, а також питання, що контролює вихователь – методист, медсестра чи завідувача господарства. Ключові питання які знаходяться на постійному адміністративному контролі: якість освіти, охорона і зміцнення здоров’я; стан освітнього процесу; якість організації харчування; дотримання вимог санітарного законодавства; результативність фінансово-господарської діяльності, безпечність проведення освітнього процесу. Управлінські рішення та дії директора ЗДО у поточному році спрямовані головним чином на забезпечення працездатності колективу та виконанню річних завдань в умовах воєнного стану: - виконання колективного договору на 2021-2025 роки; - постійна робота колективу над створенням позитивного іміджу закладу. - організація роботи зі зверненнями громадян є важливою складовою управління закладом. - виконання стратегії розвитку; - виконання Освітньої програми ЗДО. Організація роботи зі зверненнями громадян є важливою складовою управління закладом. З червня 2022 року по травень 2023 року на особистому прийомі у директора ЗДО були 70 осіб, в усній формі. Головними питаннями, порушеними під час бесід, є працевлаштування, зарахування дитини до ЗДО, утримання дітей в ЗДО, відвідуваність дітьми ЗДО. Звернень, що не відносяться до компетенції ЗДО не було. 6.Організація роботи з сім’ями вихованців Великим здобутком колективу є налагодження взаємодії вихователів з батьками вихованців. Спільна діяльність сприяла зближенню батьків з дитиною, поглибленню взаєморозуміння, встановлення дружніх стосунків у сім`ї. Стала результативною спільна діяльність по благоустрою ЗДО, організовані спільні свята: “Свято осені”, “Святий Миколай”, “Прощавай садок дитячий”, влаштування виставок з овочів та підручного матеріалу “Осінній вернісаж”, “На крилах весни”. За сприянням батьків дошкільники групи “Веселка” взяли участь у конкурсі “Григоре Вієру” і були відзначені першим місцем. Також дошкільники І старшої групи “Пролісок” , ІІІ старшої групи “Джмелики” та середньої групи “Веселка” виступили на святі “Всі ми діти твої, Україно!” на сцені будинку культури с. Горбова. Дошкільники середньої групи “Веселка” також виступили на сцені Юності Буковини м. Чернівці з традиційним румунським танцем “polca din batrîni” на заході “Всі ми діти твої Буковино!”. Співпрацюючи з батьками, педагоги залучали їх до до участі у загальних та групових батьківських зборах, бесід (планових та позапланових). Різноманітні форми спільної діяльності педагогів та батьків сприяли формуванню довіри та поваги до колективу ЗДО “Пролісок” Отже адміністрація ЗДО разом з колективом намітила головні завдання, які потребують вирішення в роботі з батьками в наступному навчальному році: підвищення іміджу вихователя в очах батьків; індивідуальний підхід до роботи з сім’ями вихованців ЗДО, пропаганда дошкільної освіти в соціумі. 7 . Організація харчування в ЗДО “Пролісок” Відповідно до пунктів 4,9,14 Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах, затвердженого спільним наказом Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства освіти і науки України від 1 червня 2005 р. №242/329, Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої спільним наказом Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 17.04.2006р. №298/227 із змінами внесеними згідно Наказу МОН від 26.02.2013 р. № 202/165 та листа Міністерства освіти і науки України «Про здійснення контролю за організацією харчування у дошкільних навчальних закладах» від 21 червня 2007 р. №1/9-394 у закладі проведено аналіз стану харчування дітей за 2022-2023н.р. За результатами аналізу з’ясовано, що у закладі організовано триразовий режим харчування для дітей груп загального типу за чотирьохтижневим меню затверджений Держпродспоживслужбою в Чернівецькій області. Відповідно до штатного розпису заклад повністю укомплектовано працівниками, які забезпечують організацію харчування. Стан матеріально – технічного забезпечення харчоблоку, груп - задовільний. В кожній групі у достатній кількості забезпечено кухонне обладнання. Потребує часткове оновлення посуду у групах у вигляді виделок та ложок. Документація з харчування велась своєчасно, за встановленим зразком. Видача готових страв на групи дозволялась після зняття проби медичною сестрою, згідно до графіка видачі їжі, за вагою, відповідно до кількості дітей в групі, за меню-розкладом на заплановану кількість дітей. Добавка й зняття продуктів здійснювалась на 4 і більше осіб. Результати зняття проби регулярно заносились до Журналу бракеражу готової продукції, визначались смакові якості страв, їх консистенція, запах. Кухарі своєчасно відбирали добові проби у присутності медичної сестри, при відсутності медпрацівника – особи, яка відповідальна за організацію харчування дітей, із зазначенням дати та часу відбирання, та зберігали на харчоблоці на протязі доби до закінчення аналогічного прийому їжі наступного дня. Помічники вихователів одержували їжу у промаркованому посуді з кришками, у спецодязі. Продукти харчування та продовольчу сировину протягом 2022-2023року постачали регулярно та у частковому обсязі відповідно до заявок на продукти харчування, лише останнього місяця було проблеми з постачанням овочів але разом з батьками цю проблему було вирішено. Завгоспом забезпечено зберігання та видачу продуктів харчування, дотримано умови зберігання і термін реалізації продуктів харчування та продовольчої сировини. Облік продуктів здійснено у Книзі складського обліку, де вказувалась дата їх надходження, № накладної, постачальник, об’єм щоденної реалізації. Аналіз виконання норм харчування дітей носило системний характер. медична сестра систематично вела Журнал обліку виконання норм харчування в умовах ЗДО, на підставі даних якого проводився аналіз якості харчування. Загальний показник виконання норм харчування по ЗДО за 2022-2023н.р. у порівнянні з 2021-2022н.р. вказує на позитивну тенденцію: 8. Оздоровча робота закладу Забезпечуючи виконання ст. 34 Закону України “ Про дошкільну освіту” в частині медичного обслуговування, виховання та навчання дітей, колективом закладу разом із батьками проведено цілеспрямовану роботу над зниженням захворюваності, збереженням психофізичного здоров'я, виховання у дітей культурно-гігієнічних навичок, позитивного ставлення до фізкультурно-оздоровчих заходів, прищепленню навичок здорового способу життя. Упродовж 2023н.р. докладено зусилля щодо покращення матеріально-технічної бази: замінено 32 плафона на 32 світлодіодні лампи які значно покращили освітлення в групах. Надавалась значна увага організації дитячого харчування. Виконані норми на 100% з масла вершкового, олії, яєць, цукру, м`яса , риби, молока та овочів. При плануванні меню на день, в більшості випадків, дотримано розподіл продуктового набору за основними групами та видами продуктів. Докладено зусилля для використання в їжу дітей соків, овочів, свіжих салатів. При проведенні санітарного нагляду за дотриманням вимог санітарного законодавства в ЗДО фактори, які негативно впливають на здоров’я дітей, сприяють зростанню рівня захворюваності - не встановлено. За результатами контролю щодо дотримання санітарних правил прибирання приміщень, обробки обладнання та інвентарю, догляду за дітьми, позитивні результати відмічено у кухарів та помічників вихователів Значна увага в роботі ЗДО приділено профілактиці травмування дітей. Вихователями розроблено заходи щодо запобігання дитячому травматизму: заняття, бесіди, читання художніх творів, екскурсії, дидактичні ігри, перегляд фільмів. У 2022-2023 році побутових травм серед дітей зареєстровано 3, травми під час освітнього процесу відсутні. Питання стану захворюваності дітей були на особливому контролі директора ЗДО та медичного працівника. Медичні огляди з комплексним медичним обстеженням дітей проведено дільничими лікарями у серпні 2022 року. За результатами обстежень батькам видано довідку про те, що дитина може відвідувати ЗДО або направлення до фахівців консультативних пунктів для подальшого обстеження. Також аналіз захворюваності за 2022-2023 рік дає підстави стверджувати, що протирецидивний курс оздоровлення (оздоровлення дітей засобами сучасних технологій: фітотерапія, дихальна гімнастика, загартувальні процедури має позитивний результат і потребує продовження в наступному році. Аналізуючи усі показники захворюваності, стану здоров’я, показники ефективності фізкультурно-оздоровчої роботи, слід визначити: в закладі створено умови, які гарантують охорону і укріплення здоров’я вихованців. Освітні навантаження, режим дня, розклад занять визначаються Статутом ЗДО, рекомендаціями, розробленими відповідно до умов роботи ЗДО, сучасними вимогами. Система фізкультурно-оздоровчих заходів забезпечувала охорону життя і укріплення фізичного і психічного здоров’я дитини, його інтелектуальний, фізичний та особистий розвиток, корекцію (елементарну) відхилень розвитку дитини. Проте захворюваність дітей у закладі залишається однією з гострих проблем. Серед причин, пов’язаних із захворюваністю, слід вважати: -забрудненість навколишнього середовища; -недостатній матеріальний рівень багатьох сімей; -неякісне, несвоєчасне лікування дітей ( має місце випадки, коли дітей за проханням батьків, лікарі виписують недолікованими таким чином, через кілька днів, вони знову хворіють або у них виникають ускладнення); -зростання кількості ГРВІ березень, вересень та листопад; Слід зазначити, що серед факторів, які негативно впливають на стан здоров’я дітей і залежать від умов перебування та нагляду в ЗДО є: -випадки порушення режиму перебування дітей в ЗДО на свіжому повітрі; -відсутність у ЗДО посади фізичного керівника ; низька температура оточуючого середовища та приміщення під час переходу до опалювального сезону. Через брак коштів вирішення наступних проблем затримується на невизначений період: проблема благоустрою території ЗДО: відсутність навісів для чотирьох груп, оновлення застарілого спортивного обладнання та інвентарю на спортивному майданчику; ремонт групових та технічних приміщень, ремонт каналізаційної системи; придбання нової білизни та матраців. 9. Система роботи закладу щодо попередження травматизму Належну увагу адміністрації закладу приділено виконанню Закону України «Про охорону праці». Ознайомлення працівників закладу з директивними документами щодо охорони праці носить системний характер. Діяльність адміністрації спрямовувалась на виховання у учасників освітнього процесу ЗДО якостей свідомого і обов’язкового виконання правил і норм безпечної поведінки в повсякденній діяльності і в умовах надзвичайної ситуації та воєнного стану; формування навичок безпечної поведінки у різних нестандартних ситуаціях, формування знань про правила самозбереження, дорожнього руху, з протипожежної безпеки. Проводилась робота щодо профілактики травматизму учасників освітнього процесу, розроблені заходи щодо попередження дитячого травматизму («Тиждень безпеки життєдіяльності», конкурси малюнків, рейд з правил дорожнього руху, буклети пам’яток в батьківських куточках тощо). За звітний період – немає випадків травмування серед дітей під час освітнього процесу; у побуті - 3 випадки. Серед працівників травматизм під час освітнього процесу – відсутній; побутовий травматизм- відсутній. 10. Робота по зміцненню матеріально - технічної бази ЗДО. Заклад дошкільної освіти “Пролісок” є комунальним закладом, тому матеріальне та фінансове забезпечення гарантує місцевий бюджет. Завдання адміністрації полягала у оптимальному його прогнозуванні, плануванні та цільовому використанні. Питання господарської роботи є найскладнішим у роботі керівника оскільки на його розв’язання потрібні кошти. Фінансово-господарська діяльність закладу здійснювалась згідно кошторису, сформованого Острицькою сільською радою. Фінансові асигнування у звітному періоді заплановано тільки на захищені статті – це оплата енергоносіїв, харчування дошкільників та заробітна плата працівників. Протягом 2022-2023 н.р. Острицькою сільською радою за рахунок коштів місцевого бюджету придбано на заклад освіти: -миючі засоби – 2 рази протягом навчального року; дезінфікуючі засоби – 1 раз протягом навчального року; - тепловий конвектор для укриття; - розкладна драбина на ІІ поверх; - 32 світлодіодні лампи на 4 групи; -2 крана для твердопаливного котла; -виділено кошти за рахунок місцевого бюджету на перезарядку вогнегасників у кількості 6 шт. Решта всіх витрат, пов'язаних з ремонтними роботами, заміною застарілого посуду, миючих засобів по групах, іграшок, дидактично-ігрового матеріалу, лягають на плечі батьків. Добробут нашого закладу дошкільної освіти “Пролісок” багато в чому залежить від батьківських благодійних внесків. На виконання листа Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 15.04.2011 №1/9-289 "Щодо оприлюднення інформації про використання благодійних та спонсорських внесків", з метою інформування громадськості стосовно ефективності і прозорості використання добровільних благодійних внесків звітується на сайті дошкільної освіти “Пролісок” . 10. Фінансовий звіт за 2022-2023н.р. Благодійний фонд з Румунії 10 планшетів, прінтер, прожектор, інтерактивна дошка, мультимедія, канцтовари. Благодійний фонд з Германії генератор Батьківський комітет Газовий балон, газова плита, 90л. Палива для генератора. І старша група “Пролісок” Що закуплено Сума Гігієнічні засоби 761 Канцелярські товари 653 Оформлення зали для свята +дипломи 1100 ІІ старша група “Співучі косарики” Що закуплено Сума Канцтовари 895 Господарські товари 910 Хімчистка килимів 965 аптечка 200 Марлеві маски 140 Гігієнічні засоби 895 ІІІ старша група “Джмелики” Що закуплено Сума Канцтовари 1870 Господарські товари 602 Обладнання для влаштування свята 900 І середня група “Веселка” Що закуплено Сума Заповнення аптечки 200 Для обладнання укриття 500 Господарські товари 1467 Канцелярські товари 2000 Світлодіодні плафони (4шт). 1600 Водоємулсія 14кг. 600 Для ламінатора 375 Для закупівлі тена для бойлера 293 Маски марлеві для дітей 460 Молодша група “Ромашка” Що закуплено Сума Заповнення аптечки 200 Раковина 480 Для тену для бойлера 400 Для вивоза мусора 200 Господарські товари 1700 Канцтовари 1785 На ламінатор 375 Хімчистка килимів 1500 На потреби садочка Що закуплено Сума Папки 50 Компютерний кабель 80 Паливо для генератора 530 Масло для генератора 387 Змішувач 460 Хозтовари для ремонту пральні, кладових приміщень та коридору. 4700 На всі товари є чеки

« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора