A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Горбівський заклад дошкільної освіти "Пролісок" Острицької сільської ради Чернівецького району Чернівецької області

Звіт

Дата: від до Скинути

звіт керівника Роман Н.М. за 2021-2022н.р.

ЗВІТ Директора ЗДО «Пролісок»»Роман Надії Миколаївни з питань статутної діяльності за 2021-2022н.р. На виконання Закону України «Про дошкільну освіту», «Положення про заклад дошкільної освіти» сьогодні я маю можливість звітувати перед Вами, як керівник закладу дошкільної освіти «Пролісок». Відповідно до законодавства я здійснюю загальне керівництво і контроль за діяльністю закладу, дію від імені закладу, представляю його в державних та інших органах, установах і організаціях. У поточному навчальному році мої управлінські рішення та дії, як керівника закладу були спрямовані головним чином на: - якісну реалізацію завдань дошкільної освіти - контроль за відповідністю застосованих форм, методів і засобів розвитку, виховання й навчання дітей в нашому закладі; - формування мережі, комплектування груп відповідно до запиту батьків; - дотримання санітарно-гігієнічних, протиєпідемічних, протипожежних норм і правил техніки безпеки, вимог безпечної життєдіяльності дітей і працівників; - підтримку ініціатив, як з боку батьків так і з боку працівників закладу щодо вдосконалення освітнього процесу; - виконання річних завдань; - організація дистанційної роботи; - складання бюджетного запиту на рік; - організацію роботи щодо охоплення навчанням дітей 5 річного віку; Заклад дошкільної освіти «Пролісок» Острицької сільської ради заснований 1972 році. Заклад розрахований на 100 місць, у 2021/2022 н.р. його відвідували 116 дітей, які укомплектовані в 6 груп. Групи комплектуються за віковими ознаками. Зарахування дітей до закладу здійснюється на підставі заяв батьків, медичної довідки про стан здоров’я дитини, свідоцтва про народження дитини. Заклад працює за п’ятиденним робочим тижнем, режим роботи – з 8:00 до 18:30 год, група короткотривалого перебування “Джмелики” з 08-00 до 13-00 (понеділок, скреда та п'ятниця). Проблемою над якою працював заклад є створення безпечних умов для педагогічного колективу та дошкільнят під час освітньої діяльності в умовах карантину та в умовах воєнного стану. У 2021/2022 н.р. колектив закладу працював над вирішенням наступних завдань: 1.Охоплення 100% п’ятирічок. Ведення обліку дітей дошкільного віку. 2.Реалізація прав дітей на безпечне перебування в закладі з урахуванням недопущення булінгу серед учасників освітнього процесу. 3.Організація доступності для дітей з ОП. 4.Вивчення стану екологічного виховання дітей дошкільної освіти як запорука їх здорового майбутнього. Кадрове забезпечення закладу. ЗДО «Пролісок» повністю укомплектований педагогічними кадрами та повністю обслуговуючим персоналом. В закладі працюють 27 працівників, з них – 12 педагогів, 3 з яких мають вищу категорію, 1 педагог – І категорію, 2 педагога –звання вихователь-методист та 6 педагогів - категорію «спеціаліст». В штаті є вихователь-методист, асистент вихователя, вчитель-логопед, музичний керівник, медична сестра та вихователі. Відповідно до графіку курсової перепідготовки за накопичувальною системою у 2021/2022 н.р. підвищили свою фахову майстерність всі 12 педагогів, за дистанційною формою при ІППОЧО м. Чернівці. Було проатестовано 5 педагогів: Роман Н.М.-директор, на відповідність займаній посаді, Ястремська Д.І.-вихователь ІІ старшої групи “Співучи косарики” - на підтвердження раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст”, Чорней М.Х.-вихователя ІІ старшої групи «Співучи косарики»- на підтвердження раніше присвоєного звання «вихователь-методист», Минзату С.А.-вихователя молодшої групи “Веселка” на присвоєння категорії «спеціаліст», та Анкуца О.В.-вихователя середньої групи “Ромашка” на присвоєння категорії “спеціаліст вищої категорії”. У 2021/2022 н. р., відповідно до плану роботи було проведено 4 засідання педагогічної ради. Найактуальнішими питаннями були такі: “Аналіз результатів роботи за минулий рік та основні завдання педагогічного колективу на 2021-2022н.р.”; “Затвердження Освітньої програми, Стратегії розвитку, Алгоритму роботи під час карантину”; “Стан екологічного виховання дітей дошкільного віку”; “Ігрова діяльність”; “Тиждень безпеки дитини”; “Організація харчування”; “Робота інклюзивної групи” . В минулому навчальному році в закладі було проведено: комплексні перевірки, тематичні вивчення, оперативні та порівняльні перевірки. Висновки перевірок позитивні. Документація ведеться відповідно «Інструкції з діловодства у дошкільних навчальних закладах» всі документи зберігаються у певному місці, ведуться чітко, охайно, державною мовою, з дотриманням єдиних вимог до форми і стилю їх оформлення. Зібрано та систематизовано нормативно-правові документи щодо діяльності закладу. Організація освітнього процесу. Освітній процес у нашому закладі здійснюється відповідно «Освітньої програми закладу», «Стратегії розвитку ЗДО «Пролісок» на 2021-2027р.р», до програми розвитку дитини дошкільного віку «Дитина» та програмою для дітей з ОП «Розквіт» в інклюзивній групі. Розвивальний простір закладу побудований згідно програмно-методичних вимог. Кожна вікова група поділена на розвивальні ігрові осередки. Так як наш заклад працює в художньо-естетичному напрямку, театралізована діяльність посідала належне місце серед інших видів діяльності: інсценування народних казок, проведення свят з елементами інсценізації, ігри-драматизації, розваги, настільні , пальчикові, тіньові театри. Дистанційне навчання в закладі яке тривало 9 тижнів на протязі навчального року (2 тижні восени та 7 тижні весною) через несприятливу епідемічну ситуацію та через веденням воєнного стану на території України пройшла на задовільному рівні. Педагогічний колектив розробили індивідуальні плани роботи та через сервіс VIBER та сторінці закладу у фейсбук була проведена освітня діяльність відповідно вимог програми, були надані рекомендації батькам щодо дотримання вимог правил безпеки під час воєнного стану, на сайті закладу було розміщено наступні рекомендації. Дітки які навчались дистанційно із задоволенням демонстрували свої роботи і свої знання. Всі світлини та відео були висвітлені на сторінці садочка у фейсбук. Адміністрація закладу приділяло значну увагу забезпеченню безпечних та нешкідливих умов виховання дітей. Контроль з охорони праці та безпеки життєдіяльності в ЗДО у 2021/2022 н.р. мав комплексний характер і вчасно здійснювався адміністрацією. Протягом року зареєстрованих випадків виробничого травматизму серед дітей та працівників не було, але було два випадки травматизму невиробничого характеру серед вихованців старших груп. Значна увага приділяється питанню екологічному вихованню та безпеки життєдіяльності дітей. Робота в цьому напрямку здійснювалася згідно вимог Базового компоненту дошкільної освіти, було проведено «Тиждень безпеки життєдіяльності дитини», «Місячник з охорони праці» та «Тиждень дорожнього руху» у першому півріччі. У другому півріччі через впровадження воєнного стану в закладі оголошено простій, тому для батьків дітей підготовлено лише рекомендації щодо впровадження освітньої діяльності вдома та онлайн зустрічі з дітьми. Соціальний захист та медичне обслуговування. Одним із пріоритетних напрямків в нашому закладі є забезпечення соціального захисту, збереження і зміцнення здоров’я дітей та працівників. У закладі здійснюється соціальний захист працівників. Між адміністрацією і трудовим колективом закладу складений Колективний договір. Цей договір є нормативним актом, на підставі якого здійснюється регулювання соціально-економічних, виробничих і трудових відносин. Зобов’язання адміністрації, передбачені колективним договором, ретельно виконуються. У 2021/2022 н.р. вчасно виплачувалася заробітна плата і аванс. Робота з забезпеченням безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу здійснюються згідно з нормативною базою та заходів безпеки праці. В наявності всі Журнали реєстрації інструктажів з питань охорони праці, які ведуться своєчасно. Це питання знаходиться на постійному контролі і заслуховується на нарадах при директорові та батьківських зборах. Традиційно з 01 червня по 31 серпня заклад дошкільної освіти переводиться на літньо – оздоровчий режим роботи. Але нажаль цього року садочок влітку не працюватиме через оголошення простою через введенням воєнного стану на території України , але ведеться просвітницька робота з працівниками, батьками та дітьми щодо запобігання травматизму вдома, щодо дотриманя правил при оголошення повітряно тривоги та недопущення поширенню інфекції під час літнього періоду, через сервіс VIBER та через сторінку закладу у фейсбук. Організація харчування. Організація харчування в ЗДО «Пролісок» проводиться відповідно до Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про охорону дитинства» та ігштх нормативних актів. В закладі проводилась постійна планомірна робота щодо організації харчування дітей. Здійснювався постійний контроль за роботою з організації харчування. За результатами контролю видано відповідні накази. Для правильної організації раціонального харчування дітей на основі перспективного чотирьохтижневого меню та з урахуванням наявності продуктів складалось щоденне меню. Проводився аналіз виконання норм харчування 1 раз на 10 днів. Регулярно проводилось зняття проб готової їжі, відбирались добові проби, велась вся необхідна документація щодо організації харчування дітей. Здійснювався суворий контроль за умовами зберігання, дотриманням строків реалізації продуктів харчування та технологією приготування їжі. Завгосп Григоре О.В. забезпечувала оптимальний та різноманітний набір продуктів харчування у заклад. Адміністрація закладу тримає на контролі організацію раціонального харчування в закладі. Результати контролю обговорюються на педагогічній раді №3 від 28.01.2022р. обговорюються питання щодо покращення роботи з цього питання. Організація роботи з батьками. В закладі проводяться загальні та групові батьківські збори. Педагоги, вчитель-логопед, вихователь-методист, медична сестра, муз.керівник, знайомлять батьків з проблемами кожного вікового періоду, відповідають на найактуальніші запитання щодо виховання та навчання дошкільників саме в родині..За минулий рік скарг на роботу колективу до адміністрації ЗДО, до гуманітарного відділу- освіти культури,молоді та спорту не надходило. Матеріально-технічна база. ЗДО «Пролісок» – є комунальний заклад, тому матеріальне та фінансове забезпечення гарантує місцевий бюджет. Завдання адміністрації полягає у оптимальному його прогнозуванні, плануванні та цільовому використанні. Формується наш кошторис із фінансових асигнувань, що надходять із: - місцевого бюджету; - благодійних та спонсорських надходжень. Питання господарської роботи є найскладнішим у роботі керівника, так як на вирішення його потрібні кошти. Всі кошти спрямовуються на забезпечення життєдіяльності закладу (тобто, на створенні комфортних умов для перебування дітей в садочку). Загальний стан території відповідає санітарно-гігієнічним нормам. На території закладу функціонує 5 ігрових майданчиків. Їх оснащення теж відповідає санітарно-гігієнічним, педагогічним та естетичним нормам, безпечне для дітей. Ігрові майданчики забезпечені пісочницями, лавами, драбинками для лазіння, гойдалками, каруселями. Обладнання перевіряється на безпеку. Територія закладу озеленена. Цього нелегкого року окрім забеспечення всім необхідним для функціонування садочкаа з боку Острицької ради наш заклад отримав також спонсорську допомогу з боку представників з Румунії за сприянням старости села Паламаріу Соріни Костянтинівни у вигляді: - Пральної машини (10кг), електром`ясорубки, електрочайника, пательні, ковдри літні та зимні, подушки, наволочки та багато канцелярії для навчання дітей. Також з боку підприємця Аміхалакіоає Дмитра в закладі облаштовано душову кабіну.

13:51 11.10.2023

звіт керівника Роман Н.М. за 2022-2023н.р.

ЗВІТ ДИРЕКТОРА ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ “ПРОЛІСОК” РОМАН НАДІЇ МИКОЛАЇВНИ ПО ПІДСУМКАМ РОБОТИ ЗА 2022- 2023 НАВЧАЛЬНИЙ РІК ПЕРЕД ПЕДАГОГІЧНИМ КОЛЕКТИВОМ ТА ГРОМАДСЬКІСТЮ 1.Загальна характеристика Горбівський заклад дошкільної освіти “Пролісок” Острицької сільської ради Чернівецького району Чернівецької області (далі – ЗДО) для дітей віком від трьох до шести (семи) років, забезпечує розвиток, виховання і навчання дітей відповідно до вимог Базового компонента дошкільної освіти. Юридична адреса закладу дошкільної освіти: 60522 вул. Шкільна 2-А с. Горбова, Чернівецький район, Чернівецька область . ЗДО “Пролісок” у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», Положенням про заклад дошкільної освіти затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 12 березня 2003р. №305 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 27 січня 2021р. №86) Статутом закладу дошкільної освіти “Пролісок” Острицької сільської ради Чернівецької області Чернівецького району та іншими нормативно-правовими актами. Зміст освіти реалізується за освітньою програмою «Дитина». Засновником і власником закладу дошкільної освіти “Пролісок” є Острицька сільська рада. Органом управління ЗДО “Пролісок” є відділ освіти, культури, молоді та спорту Острицької сільської ради. Орган управління здійснює фінансування ЗДО “Пролісок”, його матеріально-технічне забезпечення, надає необхідні обладнання і матеріали, інженерні комунікації, організовує ремонт приміщень, їх господарське обслуговування, харчування та медичне обслуговування дітей. Згідно нормативів, санітарно-гігієнічних вимог приміщення ЗДО мають частково сучасний інтер’єр, забезпечені меблями та ігровим обладнанням. Постійно працювали кабінети: медичний, логопедичний та методичний, всі технологічні та побутові приміщення. Розвивальне середовище ЗДО “Пролісок” організовано з урахуванням інтересів дітей і відповідає їх віковим особливостям, санітарним, функціональним та естетичним вимогам. Заклад має укриття для учасників освітнього процесу. ЗДО “Пролісок” працював за п’ятиденним робочим тижнем Вихідні дні: субота, неділя. Режим роботи ЗДО: 08:00 – 18:30. Режим перебування дітей в ЗДО: 5 груп – 10,5 годин (з 08:00 – 18:30), 1 група – 5 годин (з 08:00 – 13:00) понеділок, середа та п'ятниця. 2. Склад вихованців Проектна потужність ЗДО “Пролісок”- 100 місць, загальна площа приміщень — 400 м², розрахований на 6 вікових груп. Групи комплектувались переважно у серпні-вересні. Зарахування дітей в ЗДО здійснювалось директором протягом календарного року на підставі: - заяви батьків або осіб, які їх замінюють; - свідоцтва про народження дитини; - довідки дільничного лікаря про стан здоров’я дитини та епідеміологічне оточення; - довідки про щеплення. Переведення дітей з однієї вікової групи до іншої, формування новостворених груп здійснювалось наприкінці навчального року (серпень). У 2022-2023 навчальному році фактично функціонувало 6 груп загального розвитку дітей з румунською мовою навчання: одна група для дітей віком від 3-х до 4-х років; дві групи для дітей віком від 4-х до 5-х років; три групи для дітей віком від 5-ти до 6-ти років. Загальна кількість вихованців 108 осіб. Діючи групи укомплектовані за віковими показниками. Складено соціальний паспорт ЗДО “Пролісок” на 2022 – 2023 навчальний рік № Категорії дітей Кількість 1 Діти під опікою 1 2 Кількість багатодітних сімей 34 3 Кількість дітей з неповних сімей 11 4 Діти із сімей які опинились в складних життєвих обставинах 6 5 Малозабезпечені 10 6 Діти із числа сімей учасників бойових дій 2 7 Переселенці 2 3. Кадрове забезпечення: Освітній процес у Горбівському ЗДО “Пролісок” здійснюють 23 працівників: 12 молодшого персоналу, 11 педагогів, у тому числі: директор— 1; вихователь – методист-1; вчитель-логопед– 1; музичний керівник – 1; вихователів – 7. Показники розподілу педагогічних працівників по ЗДО “Пролісок” за стажем роботи та кваліфікаційними категоріями 1. За стажем: Кількість/відсоток до 3 років 0 3-10 років 2/18% 11-20 років 2/18% більше 20 років 7/64% 2. За кваліфікаційними категоріями Спеціаліст вищої категорії 4/36% Спеціаліст першої категорії 0 Спеціаліст другої категорії 1/9% Спеціаліст 4/36% Педагогічне звання “вихователь-методист” 2/18% Показники розподілу педагогічних працівників за віком до 30 років 1/9% 31- 40 років 4/36% 41-50 років 0 51-55 років 0 більше 56 років 6/55% Освітній рівень Вища освіта 6/54% Неповна вища 0 спеціальна 5/46% Одним із завдань, направлених на розвиток ЗДО “Пролісок” є підвищення якості освітнього процесу та підвищення потенціалу педагогів. Отже протягом минулих років педагоги ЗДО систематично проходили курси підвищення кваліфікації за накопичувальною системою та чергову атестацію. У звітному році, відповідно до чинного Положення про атестацію, згідно з графіком двоє педагогічних працівника пройшли атестацію: Роман Надія Миколаївна атестована на присвоєння “вищої кваліфікаційної категорії” та Піндіряк Анастасія Георгіївна атестована на присвоєння “ ІІ кваліфікаційної категорії”. Адміністрація створювала оптимальні умови постійного професійного зростання педагогів, розвитку їх творчого потенціалу, вміння аналізувати, оцінювати свою діяльність шляхом проведення у ЗДО теоретичних семінарів, семінарів практикумів, колективних переглядів, педагогічних рад, організації роботи щодо самоосвіти педагогів, вивчення перспективного педагогічного досвіду, відвідування педагогами заходів проведені професійною спільнотою вихователів Острицької ТГ. Адміністрація закладу створює працівникам всі умови для плідної роботи. В цілому робота колективу ЗДО “Пролісок” відмічається стабільністю та позитивною результативністю. 4. Пріоритетні напрями діяльності Педагогічний колектив ЗДО “Пролісок” втілює у життя державну політику в галузі освіти. Проблемою над якою працює ЗДО “Пролісок”: “Компетентнісний підхід до формування всебічно розвиненої особистості дошкільника в умовах сьогодення”. Основним напрямком роботи закладу дошкільної освіти є художньо-естетичний. Завдання колективу на 2022-2023 навчальний рік були: 1. Продовжити роботу зі збереження життя та здоров’я всіх учасників освітнього процесу, створення безпечних умов в ЗДО. 2. Продовжити роботу з охопленням дітей 5 річного віку дошкільною освітою. 3. Провести роботу щодо формування світогляду дошкільників засобами художнього слова через інтеграцію завдань мовленнєвого, пізнавального, художньо-естетичного розвитку. 4.Провести роботу з утвердження в свідомості дошкільників патріотичних цінностей, переконань і поваги до культурного та історичного минулого України. 5. Створення ВСЗЯО. Поставленні завдання виконані. з батьківським загалом: - продовження формування тісного взаємозв'язку із сім'єю, вивчення особливостей спілкування в сім'ях з метою здійснення диференційного підходу до кожного вихованця; - проведення родинних свят, батьківських зборів; -особистісна діагностика дітей, індивідуальне консультування батьків з метою вирішення труднощів і проблем розвитку дітей. у сфері матеріально-технічного і навчально-матеріального забезпечення освітньої діяльності: 1. Проводилися педради, семінари (теоретичні, практикуми), відкриті заняття, індивідуальні та групові консультації, анкетування педагогів та батьків, свята, ігри-драматизації роботу яких спрямовано на успішне вирішення річних завдань та питань урахування індивідуальних особливостей вихованців; 2. Організовувалась робота щодо покращання матеріально-технічної бази закладу. 3. Робота з організації освітнього процесу носила науково-методичний і пошуковий характер та була побудована на діагностичній основі 5. Управлінська діяльність керівника ЗДО “Пролісок” Безпосереднє керівництво ЗДО “Пролісок” здійснює директор. До складу органів самоуправління закладу дошкільної освіти входять: батьківські комітети груп; профспілковий комітет; загальні збори батьків та членів трудового колективу. Постійно діючий колегіальний орган закладу дошкільної освіти є педагогічна рада, яка підпорядковується загально-педагогічним вимогам: колегіальності, гласності, демократичності, систематичності, наступності, перспективності. До складу педагогічної ради входять: директор, педагогічні працівники, медична сестра. Головою педагогічної ради є директор закладу дошкільної освіти. В залежності від питань, що розглядаються на педагогічній раді, на засідання запрошуються вчителі початкової ланки. Педагогічні ради 2022-2023н.р. І. Тема: «Завдання педагогічного колективу щодо підвищення якості освітнього процесу у 2022-2023 навчальному році». (серпень 2022р.) ІІ. Тема: Збереження життя та здоров’я всіх учасників освітнього процесу, створення безпечних умов в ЗДО. (листопад 2022р.) ІІІ. Тема: Актуальні проблеми патріотичного виховання дошкільників. (лютий 2023р.) ІV. Тема: «Побудова внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладі» (березень-2023р.) V. Тема: «Аналіз стану освітньої роботи з дітьми за 2022-2023 навчальний рік». (травень 2023р.) Важливою функцією управління закладом дошкільної освіти є контроль. В ЗДО “Пролісок” забезпечено комплексну систему контролю. Здійснюється контроль у вигляді вивчення документації, перегляді різних форм освітньої роботи, анкетуванні, проведення експертної оцінки розвитку вихованців старших груп, проведенні співбесід з педагогами тощо. Напрями контролю відображаються у річному плані роботи закладу. Впродовж навчального року використовуються наступні види контролю: комплексний, тематичний, оперативний, оперативно-оглядовий, епізодичний, попереджувальний, наступний. За результатами контролю оформлюються: протоколи, довідки, акти, інформації в яких визначаються позитивні та негативні результати контролю, надаються рекомендації, контролюється їх виконання. Аналіз результатів контролю оприлюднюється на засіданнях педагогічної ради. Контролем охоплені усі аспекти роботи в ЗДО. Директор чітко розподіляє обов’язки між керівником та його помічниками, з’ясовує коло питань, що контролює тільки директор, а також питання, що контролює вихователь – методист, медсестра чи завідувача господарства. Ключові питання які знаходяться на постійному адміністративному контролі: якість освіти, охорона і зміцнення здоров’я; стан освітнього процесу; якість організації харчування; дотримання вимог санітарного законодавства; результативність фінансово-господарської діяльності, безпечність проведення освітнього процесу. Управлінські рішення та дії директора ЗДО у поточному році спрямовані головним чином на забезпечення працездатності колективу та виконанню річних завдань в умовах воєнного стану: - виконання колективного договору на 2021-2025 роки; - постійна робота колективу над створенням позитивного іміджу закладу. - організація роботи зі зверненнями громадян є важливою складовою управління закладом. - виконання стратегії розвитку; - виконання Освітньої програми ЗДО. Організація роботи зі зверненнями громадян є важливою складовою управління закладом. З червня 2022 року по травень 2023 року на особистому прийомі у директора ЗДО були 70 осіб, в усній формі. Головними питаннями, порушеними під час бесід, є працевлаштування, зарахування дитини до ЗДО, утримання дітей в ЗДО, відвідуваність дітьми ЗДО. Звернень, що не відносяться до компетенції ЗДО не було. 6.Організація роботи з сім’ями вихованців Великим здобутком колективу є налагодження взаємодії вихователів з батьками вихованців. Спільна діяльність сприяла зближенню батьків з дитиною, поглибленню взаєморозуміння, встановлення дружніх стосунків у сім`ї. Стала результативною спільна діяльність по благоустрою ЗДО, організовані спільні свята: “Свято осені”, “Святий Миколай”, “Прощавай садок дитячий”, влаштування виставок з овочів та підручного матеріалу “Осінній вернісаж”, “На крилах весни”. За сприянням батьків дошкільники групи “Веселка” взяли участь у конкурсі “Григоре Вієру” і були відзначені першим місцем. Також дошкільники І старшої групи “Пролісок” , ІІІ старшої групи “Джмелики” та середньої групи “Веселка” виступили на святі “Всі ми діти твої, Україно!” на сцені будинку культури с. Горбова. Дошкільники середньої групи “Веселка” також виступили на сцені Юності Буковини м. Чернівці з традиційним румунським танцем “polca din batrîni” на заході “Всі ми діти твої Буковино!”. Співпрацюючи з батьками, педагоги залучали їх до до участі у загальних та групових батьківських зборах, бесід (планових та позапланових). Різноманітні форми спільної діяльності педагогів та батьків сприяли формуванню довіри та поваги до колективу ЗДО “Пролісок” Отже адміністрація ЗДО разом з колективом намітила головні завдання, які потребують вирішення в роботі з батьками в наступному навчальному році: підвищення іміджу вихователя в очах батьків; індивідуальний підхід до роботи з сім’ями вихованців ЗДО, пропаганда дошкільної освіти в соціумі. 7 . Організація харчування в ЗДО “Пролісок” Відповідно до пунктів 4,9,14 Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах, затвердженого спільним наказом Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства освіти і науки України від 1 червня 2005 р. №242/329, Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої спільним наказом Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 17.04.2006р. №298/227 із змінами внесеними згідно Наказу МОН від 26.02.2013 р. № 202/165 та листа Міністерства освіти і науки України «Про здійснення контролю за організацією харчування у дошкільних навчальних закладах» від 21 червня 2007 р. №1/9-394 у закладі проведено аналіз стану харчування дітей за 2022-2023н.р. За результатами аналізу з’ясовано, що у закладі організовано триразовий режим харчування для дітей груп загального типу за чотирьохтижневим меню затверджений Держпродспоживслужбою в Чернівецькій області. Відповідно до штатного розпису заклад повністю укомплектовано працівниками, які забезпечують організацію харчування. Стан матеріально – технічного забезпечення харчоблоку, груп - задовільний. В кожній групі у достатній кількості забезпечено кухонне обладнання. Потребує часткове оновлення посуду у групах у вигляді виделок та ложок. Документація з харчування велась своєчасно, за встановленим зразком. Видача готових страв на групи дозволялась після зняття проби медичною сестрою, згідно до графіка видачі їжі, за вагою, відповідно до кількості дітей в групі, за меню-розкладом на заплановану кількість дітей. Добавка й зняття продуктів здійснювалась на 4 і більше осіб. Результати зняття проби регулярно заносились до Журналу бракеражу готової продукції, визначались смакові якості страв, їх консистенція, запах. Кухарі своєчасно відбирали добові проби у присутності медичної сестри, при відсутності медпрацівника – особи, яка відповідальна за організацію харчування дітей, із зазначенням дати та часу відбирання, та зберігали на харчоблоці на протязі доби до закінчення аналогічного прийому їжі наступного дня. Помічники вихователів одержували їжу у промаркованому посуді з кришками, у спецодязі. Продукти харчування та продовольчу сировину протягом 2022-2023року постачали регулярно та у частковому обсязі відповідно до заявок на продукти харчування, лише останнього місяця було проблеми з постачанням овочів але разом з батьками цю проблему було вирішено. Завгоспом забезпечено зберігання та видачу продуктів харчування, дотримано умови зберігання і термін реалізації продуктів харчування та продовольчої сировини. Облік продуктів здійснено у Книзі складського обліку, де вказувалась дата їх надходження, № накладної, постачальник, об’єм щоденної реалізації. Аналіз виконання норм харчування дітей носило системний характер. медична сестра систематично вела Журнал обліку виконання норм харчування в умовах ЗДО, на підставі даних якого проводився аналіз якості харчування. Загальний показник виконання норм харчування по ЗДО за 2022-2023н.р. у порівнянні з 2021-2022н.р. вказує на позитивну тенденцію: 8. Оздоровча робота закладу Забезпечуючи виконання ст. 34 Закону України “ Про дошкільну освіту” в частині медичного обслуговування, виховання та навчання дітей, колективом закладу разом із батьками проведено цілеспрямовану роботу над зниженням захворюваності, збереженням психофізичного здоров'я, виховання у дітей культурно-гігієнічних навичок, позитивного ставлення до фізкультурно-оздоровчих заходів, прищепленню навичок здорового способу життя. Упродовж 2023н.р. докладено зусилля щодо покращення матеріально-технічної бази: замінено 32 плафона на 32 світлодіодні лампи які значно покращили освітлення в групах. Надавалась значна увага організації дитячого харчування. Виконані норми на 100% з масла вершкового, олії, яєць, цукру, м`яса , риби, молока та овочів. При плануванні меню на день, в більшості випадків, дотримано розподіл продуктового набору за основними групами та видами продуктів. Докладено зусилля для використання в їжу дітей соків, овочів, свіжих салатів. При проведенні санітарного нагляду за дотриманням вимог санітарного законодавства в ЗДО фактори, які негативно впливають на здоров’я дітей, сприяють зростанню рівня захворюваності - не встановлено. За результатами контролю щодо дотримання санітарних правил прибирання приміщень, обробки обладнання та інвентарю, догляду за дітьми, позитивні результати відмічено у кухарів та помічників вихователів Значна увага в роботі ЗДО приділено профілактиці травмування дітей. Вихователями розроблено заходи щодо запобігання дитячому травматизму: заняття, бесіди, читання художніх творів, екскурсії, дидактичні ігри, перегляд фільмів. У 2022-2023 році побутових травм серед дітей зареєстровано 3, травми під час освітнього процесу відсутні. Питання стану захворюваності дітей були на особливому контролі директора ЗДО та медичного працівника. Медичні огляди з комплексним медичним обстеженням дітей проведено дільничими лікарями у серпні 2022 року. За результатами обстежень батькам видано довідку про те, що дитина може відвідувати ЗДО або направлення до фахівців консультативних пунктів для подальшого обстеження. Також аналіз захворюваності за 2022-2023 рік дає підстави стверджувати, що протирецидивний курс оздоровлення (оздоровлення дітей засобами сучасних технологій: фітотерапія, дихальна гімнастика, загартувальні процедури має позитивний результат і потребує продовження в наступному році. Аналізуючи усі показники захворюваності, стану здоров’я, показники ефективності фізкультурно-оздоровчої роботи, слід визначити: в закладі створено умови, які гарантують охорону і укріплення здоров’я вихованців. Освітні навантаження, режим дня, розклад занять визначаються Статутом ЗДО, рекомендаціями, розробленими відповідно до умов роботи ЗДО, сучасними вимогами. Система фізкультурно-оздоровчих заходів забезпечувала охорону життя і укріплення фізичного і психічного здоров’я дитини, його інтелектуальний, фізичний та особистий розвиток, корекцію (елементарну) відхилень розвитку дитини. Проте захворюваність дітей у закладі залишається однією з гострих проблем. Серед причин, пов’язаних із захворюваністю, слід вважати: -забрудненість навколишнього середовища; -недостатній матеріальний рівень багатьох сімей; -неякісне, несвоєчасне лікування дітей ( має місце випадки, коли дітей за проханням батьків, лікарі виписують недолікованими таким чином, через кілька днів, вони знову хворіють або у них виникають ускладнення); -зростання кількості ГРВІ березень, вересень та листопад; Слід зазначити, що серед факторів, які негативно впливають на стан здоров’я дітей і залежать від умов перебування та нагляду в ЗДО є: -випадки порушення режиму перебування дітей в ЗДО на свіжому повітрі; -відсутність у ЗДО посади фізичного керівника ; низька температура оточуючого середовища та приміщення під час переходу до опалювального сезону. Через брак коштів вирішення наступних проблем затримується на невизначений період: проблема благоустрою території ЗДО: відсутність навісів для чотирьох груп, оновлення застарілого спортивного обладнання та інвентарю на спортивному майданчику; ремонт групових та технічних приміщень, ремонт каналізаційної системи; придбання нової білизни та матраців. 9. Система роботи закладу щодо попередження травматизму Належну увагу адміністрації закладу приділено виконанню Закону України «Про охорону праці». Ознайомлення працівників закладу з директивними документами щодо охорони праці носить системний характер. Діяльність адміністрації спрямовувалась на виховання у учасників освітнього процесу ЗДО якостей свідомого і обов’язкового виконання правил і норм безпечної поведінки в повсякденній діяльності і в умовах надзвичайної ситуації та воєнного стану; формування навичок безпечної поведінки у різних нестандартних ситуаціях, формування знань про правила самозбереження, дорожнього руху, з протипожежної безпеки. Проводилась робота щодо профілактики травматизму учасників освітнього процесу, розроблені заходи щодо попередження дитячого травматизму («Тиждень безпеки життєдіяльності», конкурси малюнків, рейд з правил дорожнього руху, буклети пам’яток в батьківських куточках тощо). За звітний період – немає випадків травмування серед дітей під час освітнього процесу; у побуті - 3 випадки. Серед працівників травматизм під час освітнього процесу – відсутній; побутовий травматизм- відсутній. 10. Робота по зміцненню матеріально - технічної бази ЗДО. Заклад дошкільної освіти “Пролісок” є комунальним закладом, тому матеріальне та фінансове забезпечення гарантує місцевий бюджет. Завдання адміністрації полягала у оптимальному його прогнозуванні, плануванні та цільовому використанні. Питання господарської роботи є найскладнішим у роботі керівника оскільки на його розв’язання потрібні кошти. Фінансово-господарська діяльність закладу здійснювалась згідно кошторису, сформованого Острицькою сільською радою. Фінансові асигнування у звітному періоді заплановано тільки на захищені статті – це оплата енергоносіїв, харчування дошкільників та заробітна плата працівників. Протягом 2022-2023 н.р. Острицькою сільською радою за рахунок коштів місцевого бюджету придбано на заклад освіти: -миючі засоби – 2 рази протягом навчального року; дезінфікуючі засоби – 1 раз протягом навчального року; - тепловий конвектор для укриття; - розкладна драбина на ІІ поверх; - 32 світлодіодні лампи на 4 групи; -2 крана для твердопаливного котла; -виділено кошти за рахунок місцевого бюджету на перезарядку вогнегасників у кількості 6 шт. Решта всіх витрат, пов'язаних з ремонтними роботами, заміною застарілого посуду, миючих засобів по групах, іграшок, дидактично-ігрового матеріалу, лягають на плечі батьків. Добробут нашого закладу дошкільної освіти “Пролісок” багато в чому залежить від батьківських благодійних внесків. На виконання листа Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 15.04.2011 №1/9-289 "Щодо оприлюднення інформації про використання благодійних та спонсорських внесків", з метою інформування громадськості стосовно ефективності і прозорості використання добровільних благодійних внесків звітується на сайті дошкільної освіти “Пролісок” . 10. Фінансовий звіт за 2022-2023н.р. Благодійний фонд з Румунії 10 планшетів, прінтер, прожектор, інтерактивна дошка, мультимедія, канцтовари. Благодійний фонд з Германії генератор Батьківський комітет Газовий балон, газова плита, 90л. Палива для генератора. І старша група “Пролісок” Що закуплено Сума Гігієнічні засоби 761 Канцелярські товари 653 Оформлення зали для свята +дипломи 1100 ІІ старша група “Співучі косарики” Що закуплено Сума Канцтовари 895 Господарські товари 910 Хімчистка килимів 965 аптечка 200 Марлеві маски 140 Гігієнічні засоби 895 ІІІ старша група “Джмелики” Що закуплено Сума Канцтовари 1870 Господарські товари 602 Обладнання для влаштування свята 900 І середня група “Веселка” Що закуплено Сума Заповнення аптечки 200 Для обладнання укриття 500 Господарські товари 1467 Канцелярські товари 2000 Світлодіодні плафони (4шт). 1600 Водоємулсія 14кг. 600 Для ламінатора 375 Для закупівлі тена для бойлера 293 Маски марлеві для дітей 460 Молодша група “Ромашка” Що закуплено Сума Заповнення аптечки 200 Раковина 480 Для тену для бойлера 400 Для вивоза мусора 200 Господарські товари 1700 Канцтовари 1785 На ламінатор 375 Хімчистка килимів 1500 На потреби садочка Що закуплено Сума Папки 50 Компютерний кабель 80 Паливо для генератора 530 Масло для генератора 387 Змішувач 460 Хозтовари для ремонту пральні, кладових приміщень та коридору. 4700 На всі товари є чеки

13:44 11.10.2023

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора